|
| Assumpte: | Reequipament de la via Àrea Reservada al Plàtan de | | Data: | 09/05/2002 | | Autor: | Rad |
| Amb tó irònic vull denunciar l'atemptat que ha fet el senyor David Tarragó a aquesta fabulosa via d'artificial que hi ha en el bastió del Plàtan, i que puja entre les vies Arco Iris i la Còsmica. Aquest famós "friqui" va pensar en obrir una via esportiva equipada amb parabolts per tot el desplom del plàtan. Doncs bé, com que no té el nivell suficient per afrontar una pared d'aquestes dimensions, el pallo ha cosit a parabolts l'A4+ que creua tot el desplom a meitat de paret de la via Área Reservada. Ha fotut 4 o 5 parabolts convertint l'A4+ en un Ae seguit d'un A2/A3 (probablement) . Em sembla molt bé que es fiqui a obrir una via en solitari i des d'abaix però si no té el nivell suficient que no pugi o com a mínim que respecti les vies anteriors i que no comenci a obrir varies línies en la paret (a la mateixa alçada de l'A4+, 10 metres a l'esquerra ha ficat una altra línea de parabolts!!! ) . També ha reequipat amb parabolts els trams que comparteix la seva via amb la Cósmica i crec que ha col.lat algún de més (no estic 100% segur però ficaria la mà al foc).
Si algú coneix el "Paca" que li comuniqui. |  | | Assumpte: | RE: Reequipament de la via Àrea Reservada al Plàta | | Data: | 09/05/2002 | | Autor: | roger moreno |
| Jo també voldria presentar la meva denuncia i comentar que trobo un falta de respecte equipar amb parabols qualsevol troç que sigui comú amb una altra via.Aquest trams compartits no haurien de ser modificats per cap motiu.Aixó pot portar a que algú vagi i peti els parabols amb el consequent problema de trobar més ferro inutil a la paret. |  | | Assumpte: | RE: Reequipament de la via Àrea Reservada al Plàta | | Data: | 15/05/2002 | | Autor: | rkrd |
| Només volia afegir que la culpa que d'aquí ven poc hi hagi una ristra d'espàrregs sense chapa al platan de diables serà del senyor David Tarragó, que sembla que se li acaven els recursos per poder sortir a les revistes i ha de donar la nota d'alguna manera. No seré pas jo qui vagi a reventar la ferreteria que ha equipat al platan (per que no tinc el que s'ha de tenir per fer l'àrea reservada) però confio que algú faci aquest favor a aquesta impressionant pared. Només dir que si en David vol fer un favor al platan de diables, inventi una màquina per poder arrencar d'arrel els seus parabolts, estic segur que amb la teva imaginació te'n sortiràs. Gràcies per avançat. |  | | Assumpte: | RE: Reequipament de la via Àrea Reservada al Plàta | | Data: | 06/06/2002 | | Autor: | luichy |
| Ep, companys. Aixó no es un reequipament. |  | | Assumpte: | RE: Reequipament de la via Àrea Reservada al Plàta | | Data: | 12/06/2002 | | Autor: | roger moreno |
| Està clar que no és un reequipament!És un reequipament irònic,llegeix el primer missatge.
I més aviat diria que és un atemptat!No és que s´hagi reequipat un llarg( o més) d´una via,sino que s´ha pasat de tot i ha fet ho que ha volgut,sense pensar en les vies que estava trepitjant i que de parabols no en tenien! |  | | Assumpte: | RE: Reequipament de la via Àrea Reservada al Plàta | | Data: | 28/06/2002 | | Autor: | XAVI CARVAJAL (XAVIAMUERTE@HOTMAIL.COM) |
| PRIMER LAMENTAR L´IGNORÀNCIA EN GENERAL DE LA GENT QUE ESCRIU EN AQUESTA PLANA, EL PACA CONEIX QUE EL SR. TARRAGO LI REEQUIPAVA LA SEVA VIA DONANT EL PERMIS PERTINENT, LA VIA S´HA RESPECTAT AL 100% I SI ALGÚ NO ESTÀ SEGUR AL 100 % EL QUE HA DE FER ES NO ESCRIURE TXUMINADES, I PER ULTIM TOTHOM ES LLIURE DE EQUIPAR EL QUE VULGUI DE LA MANERA QUE VULGUI I ON VULGUI I M´AGRADARIA VEURE EL NIVELL DE LA GENT QUE DIU QUE ALTRE GENT NO TE NIVELL, ES CERT EL MON ESTÀ PLE DE FRIQUIS N´ACABO DE LLEGIR A UNS QUANTS |  | | Assumpte: | RE: Reequipament de la via Àrea Reservada al Plàta | | Data: | 01/07/2002 | | Autor: | |
| Atenció al que escriu el Xavi: TOTHOM ES LLIURE DE EQUIPAR EL QUE VULGUI DE LA MANERA QUE VULGUI I ON VULGUI.
Vale tio, amb gent com tu la muntanya sobreviurà a tot el que li fem. I després anirem reclamant que el PRUG d´Aigüestortes atempta contra els principis de la muntanya, de l´escalada, etc...
Visca la hipocresia, noi.
|  | | Assumpte: | RE: Reequipament de la via Àrea Reservada al Plàta | | Data: | 02/07/2002 | | Autor: | Armand Ballart (vertex@feec.es) |
| Vull constatar amb tota certesa que al primer llarg de dificultat de la via Lluís Creus (TIM) de Diables hi han posat parabolts al costat mateix dels pitons originals de la via, i a la 4ª tirada de la via Còsmica (a la fissura-bavaresa) també. Em sembla fantàstic que s'equipi el desplom del Plàtan, que de segur serà una de les vies més fortes d'Europa (120 m. de 8è grau), però també em sembla ridícul que per arribar-hi s'hagi de re-equipar, sense cap mena de respecte, uns passatges d'altres vies que com a molt arriben al 6b. De totes formes, la via d'en Tarragó és un projecte molt admirable i vanguardista, llàstima que hagi de trepitjar l'Àrea Reservada d'en "Paca" i "perforar" on no toca. Criticar és molt fàcil, lo difícil és pujar per l'ombra del Plàtan, cosa que poca gent ha fet en 20 anys des que es va obrir la "Còsmica"... |  | | Assumpte: | RE: Reequipament de la via Àrea Reservada al Plàta | | Data: | 03/07/2002 | | Autor: | MIQUEL DALMAU (MIKIPALANTE@HOTMAIL.COM) |
| Escolteu-me amics d´escalada , vaig estar el cap de setmana fent la via ganivets de diables del Paca, i vaig flipar amb la via que ha fet el Sr. TARRAGO, probablement una de les de mes nivell a Espanya ( tranquilament u 8è o 9è grau jo no la farè), xapó el treball del Sr. Tarragó a qui no tinc el gust de conèixer, ja que ha ha fet una via brutal i d´un treball impresionant, però com sempre en aquest pais pel que llegeixo en aquests comentaris pequem del nostre pecat capital.......LA ENVEJA |  | | Assumpte: | Reequipament de la via Àrea Reservada al Plàta | | Data: | 04/07/2002 | | Autor: | Lluís Parcerisa |
| Bonesa tots. Veig que el tema s'ha envelat molt i tots teniu la vostra part de raó. Primer: com diu en Luichy, això no és reequipar, el sr Tarragó a obert una via deixant a part la graduació (de moment). Segon: hi ha dues versions totalment oposades en quan si s'ha respectat o no el llarg d'artificial de l'Àrea Reservada, però el que si esta clar és que si el seu autor a donat permís per posar parabolts en aquest llarg el demès haurem de callar, tant si en agrada com si no. Tercer: com diu el sr Ballart, és lamentable que s'hagin de posar parabolts on no ni ha pq gent pugui arribar a les vies només amb les cintetes (hi ho dic amb to irònic), en aquest aspecte les fisures estan condenades. Quart: serà millor que escrivim les frases clares pq no portin a mals entesos, i amb això completo la frase del sr Carvajal, tothom és lliure d'equipar el que vulgui on vulgui i com vulgui, PERÒ RESPECTANT EL QUE JA ESTA OBERT. Cinquè i últim: enveja, sí, molta. A tothom li agradaria fer vuitents i A5's però són pocs els escollits per fer-ho. La resta ens hem de conformar i millorar el màxim possible, entre ells jo. I sobretot recordar que estem practicant un forma de viure la vida ( per mi no és un esport) on no hi ha normes escrites, tot es fonamenta en l'ètica de cada individu, el respecte entre els uns i els altres es vital per poder continuar passant els dissabtes i diumenges en un món perpendicular al de la resta de la gent (crec que alguns tenen més sort i tenen més dies). Apa! A disfrutar. |  |
|