Sincerament em sembla molt curta i sense gaire contingut la nota de la FEEC al respecte de les curses de muntanya. M'agradaria saber quines accions empendrà la FEEC al respecte de la creació de la ISF (International Skyrunnig Federation) i la inclusió als seus estatuts de la clàusula que només accepten una sel.lecció per estat. Això deixa fora a les sel.leccions catalana i basca, quedant-nos amb un pam de nas ja que l'anterior federació que agrupava les curses de muntanya (la FSA), queda dissolta al crear-se el nou organisme.
Per altra part s'ha de fer public i esbombar a tot arreu on es pugui que aquest canvi ha estat en part obra de catalans , i per mes conya, algun ex directiu de la FEEC. S'ha de dir noms i cognoms : Jordi Marimon, Joan Garrigós i Jordi Colomer, perquè allà on vagin i pels segles dels segles es sentin dir a la cara que són uns venuts, uns traidors i uns botiflers.
Què n'ha de dir la FEEC ??? Es quedarà de braços creuats ??? Es participarà a les world series com a equip privat , el que seria una baixada de pantalons ?? Assistirem impassibles a veure com els corredors que fins ara corrien amb la sel.lecció catalana, hagin de correr amb la samarreta de l'espanyola ??
Si no es dóna resposta, em pregunto quin sentit té que existeixi la FEEC, potser caldrà anar mirant de federar-se al CAF, que permet tenir socis a l'extranger
|