Fòrum
:: Inici > Fòrum >

Fòrum >> 100 Cims >> aplec 100cims
Pàgina 1 de 2
Assumpte: RE: aplec 100cimsData: 24/02/2008Autor: MTT

Bona nit Anna i TOTS!

Jo també m’ho he passat molt bé. Espero que l’any que ve hi hagi una altra trobada de penya que fagi els 100 cims (em sembla que hi ha un parell de Caldes de Malavella una mica disposats…m’han dit, jeje…).
No estaria malament que la trobada fos anual, no?

Aquí teniu les fotos que demanàveu. No les he posat totes perquè alguna ha quedat realment malament, i sóc conscient que alguna de les posades, tampoc està gaire bé, però és el que hi ha. Si algú vol que tregui la seva, només cal que ho digui. També hi ha un parell de vídeos. Ho podeu descarregar tot, o la foto o el vídeo que vulgueu. Hi ha un desplegable, en els vídeos, que permet posar “tamaño original”; si ho poseu així, ho veureu millor. Aquests els treuré quan necessiti espai a l’àlbum, ja que ocupen bastant.

Apa, a recordar una estoneta.

http://picasaweb.google.es/mfarra29/Aplec100CIMSLEstany240208

Marta ( Club Falcons Sabadell)

respondre       obrir nou tema

Bona nit Anna i TOTS!

Jo també m’ho he passat molt bé. Espero que l’any que ve hi hagi una altra trobada de penya que fagi els 100 cims (em sembla que hi ha un parell de Caldes de Malavella una mica disposats…m’han dit, jeje…).

Aquí teniu les fotos que demanàveu. No les he posat totes perquè alguna ha quedat realment malament, i sóc conscient que alguna de les posades, tampoc està gaire bé, però és el que hi ha. Si algú vol que tregui la seva, només cal que ho digui. També hi ha un parell de vídeos. Ho podeu descarregar tot, o la foto o el vídeo que vulgueu. Hi ha un desplegable, en els vídeos, que permet posar “tamaño original”; si ho poseu així, ho veureu millor. Aquests els treuré quan necessiti espai a l’àlbum, ja que ocupen bastant.

Bona nit Anna i TOTS!

Bona nit Anna i TOTS!

Assumpte: RE: aplec 100cimsData: 24/02/2008Autor: anna_73cat

hola a tothom,
sóc l'Anna de Sabadell, i saludar-vos i donar les gràcies a tots els que heu fet possible aquesta sortida.
Ha estat molt bé!
Aviam si ens tornem a trobar en una altra!

Assumpte: RE: aplec 100cimsData: 18/02/2008Autor: paquito

HOLA NOIS: EN PRINCIPI JA QUEDAT TANCADA LES INSCRIPCIONS PEL DINAR (ENCARA QUE SI ALGÚ ES VOL APUNTAR ES POT INTENTAR). LA GENT QUE NO VINGUI A DINAR I VULGUI GAUDIR D'UNA BONICA EXCURSIO MATINAL AMB GUIES LOCALS I UNA VISITA GUIADA AL POBLE DE L'ESTANT SENSE ANAR AL DINAR ESTÀ INVITADA. SOLS S'HA DE PRESENTAR AL LLOC ACORDAT A LES 10 HORES. I TOT DE FRANC!!!
EL PROGRAMA PER AQUESTA GENT SERIA EL SEGUENT:

10 matí; arribada a l’Estany i concentració davant del Monestir de Santa Maria, on els participans seran rebuts per les primeres autoritats del municipi i altres persones vinculades al ámbit cultural de la localitat.

10 a 10’30; franja horària per afavorir presentacions i salutacions entre els assistents.

10’30; Inici de l’excursió al Puig de la Caritat. Es tracta d’un curt recorregut circular que discorre per camins planers o en lleu ascensió, la qual cosa afavorirà la conversa i l’esperit de fraternitat que es vol donar a la jornada. Durant tot el recorregut els excursionistes estaran acompanyats per guies locals, que informaran dels trets fonamentals de cada indret i, des del mateix cim, de la evolució històrica de la població i entorns.

12’30; Arribada de nou a l’Estany. Visita colectiva, guiada, a l’important patrimoni històric i arquitectònic de la localitat, centrat fonamentalment en l’extraordinari monestir romànic de Santa Maria, declarat monument nacional el juny de 1931. Acabarem sobre les 13.30H.

UNEIX UNA EXCURSIO SENZILLETA, AMB GUIES QUE CONEIXEN LA ZONA I ENS PODEN EXPLICAR EL QUE ANIREM TROBANT, I UNA VESSANT CULTURAL, LA VISITA DEL BONIC POBLE DE L'ESTANY AMB EL SEU IMPORTANT MONESTIR ROMÀNIC.

TOT AIXO SENSE PAGAR UN EURO!! CREC QUE VAL LA PENA QUE US APUNTEU!

Assumpte: RE: aplec 100cimsData: 13/02/2008Autor: MTT

Hola centcimeros!

Recordeu que aquesta setmana és l'última per apuntar-vos a l'Aplec dels 100 cims.

Aquí teniu l'última notícia publicada al web de la Feec: http://www.feec.org/Noticies/noticia.php?noti=3959 No us adormiu!!

Assumpte: RE: aplec 100cimsData: 02/02/2008Autor: mar

Hola, gent dels 100 cims!

Només unes ratlles per aclarir unes petites variacions introduïdes a l'àpat del dia 24, per tal d'excloure els menús tancats i oferir un ventall més ampli de plats per a la tria. Així doncs, cal parlar a partir d'ara de primers i segons plats (en lloc de menú 1 ò menú 2) que es poden combinar com es vulgui. Al mateix temps, s'inclouen plats nous i es crea un menú per a jovent de fins a 18 anys al preu de 17 euros. Les diferents opcions queden com es detalla a continuació;

PRIMERS PLATS; 1) amanida catalana, amb els embotits servits en plat individual a part; 2) meló o pinya amb pernil pota negre; 3) Tomàquets amanits amb salmó fumat.

SEGONS PLATS; 1) mitja espatlla de lletó al forn; 2) confit d'ànec; 3) entrecot a la brasa; 4) mig conill a la brasa; 5) peus de porc.

MENU JOVENIL; inclou canelons, macarrons o espaguettis com a primer plat, mentre que com a segon es pot escollir entre botifarra, llom, pollastre o bistec.

POSTRES; mel i mató, poma al forn, peres al vi, gelats, iogurts, fruita...

Tots els plats amb la corresponent guarnició. Pa, aigua, vi i cafè inclosos. (No licors)

Considerem que es tracta de modificacions molt interessans doncs eliminen l'encorsetament inicial, s'amplien les opcions, incorporen el menú jovenil a cost més reduït i inclouen el café (inicialment exclòs) dins del preu pactat de 24'50 euros per persona.

Aquelles persones que ja tinguin comunicat a l'organització un menú determinat poden mantenir-lo o canviar-lo d'acord amb les noves opcions ofertes. En aquest últim cas, només caldrà que ho comuniquin a l'adreça 100cims@telefonica.net o bé directament als mòbils 600278464, 607421611 i 639414504.

En propers dies es publicarà a la web de la FEEC el programa oficial d'actes de la jornada. Es pot anticipar ja que gràcies al recolzament de la Federació i a la col-laboració de marques comercials es procedirà al sorteig de material de muntanya entre els asistents.

Recordem finalment que la participació està limitada a les primeres 100 inscripcions i que el termini es tancarà definitivament el diumenge 17 de febrer. Però no cal esperar fins llavors per dues raons de pes. Primer perque les presses d'ultima hora no són bones i segon perquè els que vagin amb retard molt probablement es quedaran sense plaça.

Doncs ja esta dit...

Assumpte: RE: aplec 100cimsData: 15/01/2008Autor: paquito

HOLA NOIS. ENCARA QUE NO QUEDI REFELECTIT EN AQUEST FORUM HI HAN NOVES ALTES PEL APLEC 100CIMS A TRAVES DEL CORREU 100cims@.net.

A MÉS ENS ACOMPANYARA TAMBE EL PRESIDENT DE LA FEEC.

VINGA QUE COM MES SEREM MES RIUREM!!!

per apuntr-se a part de notificar-ho aquest foro si voleu és IMPRESCINDIBLE fer-ho a traves del correu 100cims@telefonica.net perque així pugui crear un grup per enviar-vos informació.

APA, FINS AVIAT!!

Assumpte: RE: aplec 100cimsData: 03/01/2008Autor: paquito

Hola nois. De moment tenim contactes amb l’Hostal Grau, situat dins el casc urbá de la població de l'Estany, a peu de la carretera general, a escassos metres del monestir i amb facilitat d’aparcament.
L’entorn geogràfic sembla ideal per la trobada. El menjar és casolà, de qualitat i abundós.
Vàrem parlar amb l’Amadeo i la Maria Rosa, propietaris, i al final ens ofereixen pel preu unitari de 24’50 euros els tres següents menús, a escollir entre els participants de la trobada;

Menú 1

Amanida Catalana, amb els embotits servits en plat individual a part
Mitja espatlla de lletó al forn.

Menú 2

Meló o pinya amb pernil pota negra (serrà de veritat)
Confit d’anec

Menu 3 (per els mes joves, o no)

Macarrons, espaguettis, o qualsevol dels altres dos primers.
Peu de porc a la brasa, o botifarra, pollastre o conill a la brasa.

Postres comuns als tres menús ;

Mel i mató
Poma al forn
Peres al vi
Gelat, iogurts.

Tots els plats amb la corresponent guarnició.
Pa, aigua i vi inclosos. (no altres begudes, ni licors, ni cafés.)

Cada participant hauria d’escollir el menú que volgués i amb temps suficient hauriem de comunicar-ho al restaurant per fer les provisions corresponents. Pel que hem pogut veure, qualitat, quantitar i presentació, estan garantides.

El restaurant te una cabuda per 100 persones.

Així resumint, el plan seria:

Excursio per la zona, assolint el Puig de la Caritat.
Dinar de germanor.

I a més durant tot la durada del "evento" intercamviar impresions i fer nous amics amb la mateixa afició. Podem parlar de gps, orientació, com arribar a tal o cual cim, quedar per aconseguir-ne un o perque no, acompanyar a cims que ja tinguem assolits a l'atre gent (s'enten cims que ens hagin agradat) o intercamviar o donar tracks, e mails etc....

IMPORTANT: NO ESPEREU A L'ULTIMA HORA PER APUNTAR-SE. CAL RESERVAR EL RESTAURANT AMB ANTELACIÓ SUFICIENT.

Reserveu a 100cims@telefonica.net El aplec es el 24 de febrer.

Pàgina de resultats: 1 2

F.E.E.C. Rambla 41, Pral. - 08002 BARCELONA
Telèfon: 93 412 07 77 - Fax: 93 412 63 53
feec@feec.cat